Rosanna Arquette and Elodie Bouchez star in the second part of actor and director Jean-Marc Barr's so-called Free Trilogy . Set in a small town in Illinois the main character is a 35 year-old man, married out of a sense of duty, who discovers the real nature of his sexuality with the girlfriend of a friend of his who comes from France. The couple's forwardness brings them into conflict with a hypocritical puritan community.