The first film to be directed by the famous Brazilian actress who has settled in Italy. Filmed in a town in the north of Brazil, it tells the story of four brothers who meet again in their mother's house when one of them is going to get married. All of them have a secret that they are keeping. However, the biggest secret is the one that their own mother is keeping. "This film is the fulfilment of a dream that I have nurtured for years".