This is a German film that looks like an English one. Not only because it is in English and has been shot in England, but also because it is clearly a tribute to the films made at the Ealing Studios. Hugo, a young German wants to open an undertaker's in a small English town. The problem is that there is already a funeral parlour in the town and there aren't enough customers for both of them. However Hugo will find unexpected help for his business.