The Swiss director Mathieu Seiler has gone back to his old ways. After leaving half the festival stunned by his first film Stefanies Geschenk, which appeared in Zabaltegi in 1995, he is back this year with his second film, a very free, perverse version of Little Red Riding Hood. By playing with elements from the genre of fantasy, this fiercely independent director once again shows his skill at creating captivating indelible images.