One of the most eagerly-awaited films of the year. The first full-length film by this interesting actor and director of short films (Metro, Cazadores, Paraísos artificiales) is the story of a twelve-year-old boy with a life marked by hate, violence and the lack of love. Mañas defines it with a quote by Leopoldo Panero: "when you're young you live; when you're old you survive".