These are the well-tried words that psychoanalysts use when their consultation time has come to an end. The main character in this story is a Chilean who attends to her patients on a bus that goes round the neighbourhoods of New York and also struggles to get over a trauma from her past. A stateless debut film, made on a very low budget but with plenty of enthusiasm and sincerity.