The rat watches the old man in a corner of the flat. Today the weather is fine. The old man will be able to go out and finish his life's work. He will follow a woman and bring her home. Today the weather is fine, but the old man does not know that the past will be coming to his meeting. One of the most surprising debuts of the year.