She visits him every Wednesday afternoon with the sole purpose of sex. The taxi waits for her outside. They talk about nothing in particular. The following week at the same time she knocks on the door again. They undress and give in to their passion. He has no idea where she comes from; as soon as she arrives, he takes her straight down into the basement, where he has covered the carpet with blankets and sheets. It's a room where anything goes. If sex is part of getting to know people, what does he know about her? One day he decides to follow her; but, although he does in fact discover things about her life, it also looks as if things are not going to go quite as smoothly from now on.