Erika Kohut is a piano teacher at the Vienna Conservatoire. Just turned forty, she lives with her mother, from whose suffocating influence she regularly escapes in order to go to porno cinemas and shows. Her sexuality consists of a morbid ?voyeurism? and the occasional urge for masochistic self-mutililation. Erika and life follow different paths. Until, one day, one of her students decide to seduce her.