The tale of eight jobless women whose lives suddenly cross in a circle of fear and surveillance by a society with absolutely no respect for them. Filmed live in the streets of Teheran, this is a portrait of the profound discrimination suffered by women and of their spirit and courage in trying to escape from the pressure by creating a circle that brings them together and gives them strength.