Frank Borzage
New York taxi drivers are split into two groups: those who work for themselves and those in the employment of the Comet Cab Company. Self-employed Joe Benton is married to a Romanian woman called Anna who had arrived in the States three years earlier with her brother Paul. Comet Cabs hire some thugs to attack the drivers earning their own livings and their ringleader hides a bomb in a box sent by Anna to her brother, with the upshot of the latter's death and destruction of the surrounding premises. Anna is accused of the crime and the Mayor orders repatriation of the young, and by now pregnant, woman.