Frank Borzage
Having left home to dedicate his entire life to his passion of painting, Julian's restaurant run-in with a childhood love leads to marriage and a daughter. Returning home after a solitary stay in Paris with the intention of perfecting his style, Julian is a changed man. Telling his wife he no longer loves her, mother and daughter move in with a rich suitor; but when the girl lands in hospital after being crushed beneath the branch of a tree while playing in the garden, Julian makes secret visits to see her.