Frank Borzage
Indiana-born Ann arrives in New York determined to land an audition with the famous composer Charles Gerard and start a career as a singer. She hopes to enlist the help of her brother Martin, who's lavish apartment has her convinced that he is a millionaire - although he is in reality only Gerard's privileged butler. The thing is that one of the butler's jobs is precisely to keep eager young girls away from his employer.