Frank Borzage
Having fled her multimillionaire husband Bruce Vail because of his dreadful bouts of jealousy, Irene lives in Paris waiting for the judges to make their decision. Vail resorts to particularly nasty tactics to stop her from getting her much-wanted divorce, such as paying his chauffeur to slip into her room and allow himself to be caught there. But his plans are upset when the next door neighbour hears Irene's screams and rushes to her assistance.