Frank Borzage
Although millionaire Terry Parker survives the crash when his private jet goes down, his parents and sister are not quite so lucky and lose their life in the accident, sending him into a mad helter-skelter of a life in which he takes outrageous risks while flying. In an attempt to rescue his friend from his desperation, Gibralter introduces him to the elegant young Amy. Despite the fact that they immediately fall for one another and tie the knot, Terry can't adapt and Amy has to muster up all of her strength to save her marriage with the help of the trusty Gibralter.