Frank Borzage
Watching over her seriously ill husband in her London home, 80-year-old Lady Carlton re-reads an intimate diary entitled ?Secrets? covering her entire life ever she began a secret love affair with her father's secretary, John Carlton, at the age of 18. The couple have weathered all sorts of ups and downs: their hard work as farmers in Wyoming, the death of a son, her husband's infidelity on their return to London... but they've managed to stay together right to the end.