Frank Borzage
Mary and John have weathered many a storm as a married couple: her family's opposition, the harshness of life in the West, his infidelities on becoming a famous businessman and politician... But now the couple, still as much in love as they were on the first day despite being in their seventies, unleash their children's indignant stupefaction on deciding to head for California.