Frank Borzage
Aged aristocrat Sir John grudgingly accepts to take in the niece of his beloved dead wife with the ghost of whom he has been sharing his years of reclusion. Moonyean, his wife and only love, was killed by a jealous rival right in the middle of the wedding ceremony. Delighted to discover with time that his adoptive daughter bears a remarkable resemblance to Moonyean, Sir John reacts with vehement opposition when the son of his wife's murderer meets the girl and falls in love with her.