Frank Borzage
Arab Princess Fara discovers on her mother's death that her father is Herod Antipas, that she is in fact half-Jewish, and that her forbear had abandoned the family roost. Swearing to take revenge for the affrontery and kill the despot, the young girl heads for Galilee where she finds shelter in the home of Simon the fisherman, discovering his fury with ?this Nazarene who perverts his crew? (John, James and Andrew) as a result of his teachings. Attending one of Herod's sermons, Fara is deeply disturbed at the mandate to love one's enemies.