Frank Borzage
A born punter, Rocky is playing a game of poker with professional cardsharp, Kentuck, in which he has the upper hand. He offers his rival a last chance: double or nothing, the money against the loser's mistress, Nan; Rocky wins and gets the girl, putting the seal on the inevitable shoot-out between the two gun-toting cowboys.