Frank Borzage
Three men fleeing from the Nazis take refuge in a convent in occupied France. Among them, an American pilot carrying vital information about preparation of the Normandy invasion. When Major Krupp's men kill the Mother Superior, one of the novices resolves to help the fugitives, so that when the partisan who was to accompany the aviator in the role of his wife is arrested, the novice dresses in civilian clothes and takes the woman's place.