Otar Iosseliani
The 19-year-old eldest son of a rich country-castle dwelling family, spends his days in the city cleaning the windows of a shop and washing dishes in a restaurant, far from the environment in which he was born. His mother, a business woman, works away from home by day and organizes socialite parties at the castle by night. Meanwhile, his father gets drunk and plays with an electric train.