Otar Iosseliani
A girl and a boy mutually following one other through the streets of Tbilisi constantly run into people carrying furniture. Seeking some kind of intimacy, the couple moves into a flat. The lighting, water and gas come on in the house as a man lists the rules of private life. The apartment is soon packed with furniture.