Otar Iosseliani
Vano is the king of a small country. This country is pretty, rich, and therefore highly coveted by the neighbouring nations, so that Vano spends most of his time at war trying to defend himself against enemy assault. Meanwhile Queen Eka is bored, and her chastity belt, although strong and well made, isn't much of an obstacle.