Otar Iosseliani
In an African village deep in the jungle, the beautiful Okonoro, furious with her husband, Soutoura, who does nothing but eat and sleep, decides to leave the family home. The village council meets to try and solve the situation, deciding that Okonoro should become Yéré's wife and her children become Yéré's children. Soutoura is left alone while life in the hamlet follows its course.