Otar Iosseliani
A tour around the northern part of the Basque Country and a portrait of its inhabitants from a point of view far removed from its political problems. Art, traditional fiestas, the presence of religion, its mysterious local language, culture and traditions are all shown in this summer of 1982, a summer like any other.