Otar Iosseliani
Niko and Otar start working in a wine cooperative at the same time. They are nothing like each other: Niko is shy, serious and loyal, while Otar is a chancer whose only aim is to make his way up the ladder as fast as possible. Although it doesn't take Niko long to establish a sincere relationship with the other workers, his honesty soon starts causing problems with Otar and with the company heads.