Otar Iosseliani
Young Ghia plays the small drums with the Tbilisi Opera-House orchestra. Disorganized, chaotic and well-known for never arriving on time, he nevertheless gives a great evening performance. But at the end of the show it's all reproaches for his constant unpunctuality. Indifferent, he arranges to meet a dancer but forgets to go and leaves with one of his friends.