Otar Iosseliani
Two ladies, very old, but not lacking in spirit, live in a very old castle which, although run-down, is packed to the hilt with furniture and precious objects. Listening to the radio all day long, they hear the echo of a strange and disturbing period, plagued with wars, catastrophes, chaos, ideological clashes, fanatism, violence and terrorism.