Otar Iosseliani
In a late 18th-century ceramics workshop the workers make and decorate porcelain dishes. In his studio, an artist composes a painting representing a woman lying down. At an auction, Madam Laplace buys a set of dishes, while inspector Duphour-Paquet goes for the picture. Arms dealer Laplace closes a big deal. Paris takes charge of bringing all sorts of inhabitants and objects into contact with one another.