Otar Iosseliani
A group of musicians heads for the countryside in search of peace and quiet in which to recover the love of music and practice undisturbed with their instruments far from the hustle and bustle of the city. Their settling in a peasant community disturbs everyday local life. Rural and urban worlds meet in this story told to the sound of music.