Otar Iosseliani
An old landscape gardener is making floral wreaths in his garden when the bulldozers appear, burying the grass and flowers beneath a layer of tarmac and making what was once a pretty plot into a thoroughfare with cars driving along it. Any signs of grass and flowers have been obliterated. But cracks soon start appearing on the road surface.