Otar Iosseliani
Five young French monks go about their spiritual lives in a monastery not far from Montalcino. The ritualism surrounding activities in the priory blends in perfectly with the total harmony of the Tuscan countryside. Hunting, popular singing and the everyday life of the local peasants and middle-classes coexist with the monks' activities.