This filmed chronicle of the legendary 1969 music festival, Woodstock, offers an excellent chance to watch the performances of Joan Baez, The Who, Joe Cocker, Crosby, Stills & Nash, Carlos Santana, Jimi Hendrix and Janis Joplin, among others; but it's not just any old musical documentary, it's also a perfect reflection of the atmosphere reigning amongst the American youngsters of the time.