Two twenty-year-olds fed up of convention, David and Carlos take to the streets, deciding to get by any way they can. In a rare moment of musical inspiration while playing in the tube, David discovers a girl who gradually becomes an obsession with him: Maria. She too hates her job and run-of-the-mill life. Anxious to escape, it isn't long before she takes to the streets with David. From then on life pulls them along with all of its wicked twists and turns, like a whirlwind propelling them helplessly towards the void. Or maybe not. Friends are made along the way. Others manage to escape. But whatever happens, David is never going to leave Maria.