Freddy has left in Bolivia what he loves most, his family. He has come to Buenos Aires as an immigrant with no papers, aiming to find a good job and a roof under which to shelter his relations. He gets a job cooking in a bar thanks to Enrique, the owner, who tries to lend him a hand. Freddy shares his working time with the locals: El Oso, a taxi driver with terrible problems, his friend Marcelo, also a taxi driver, and Hector, a street salesman from Córdoba. He also meets Rosa, a young waitress from Paraguay who brings them all closer together. El Oso, whose money problems are on the point of losing him his taxi, turns his fury on the unfortunate Freddy, so that the young illegal immigrant ends up paying with his own life.