Wandering around Tangiers, not knowing what to do with his life, Martin meets another pill-popper twice his age: Abel, an adventurer who lives life to the limit. In the course of a crazy night they decide to blow up a nuclear power station: doing this will be the only light in their dark future. But it's only when Ana, Abel's young lover, joins them on the trip (along the coast and towars the interior) that their fate is sealed. She will be the catalyst of their love, their confrontations, their ideals and the inevitable, enormous final explosion.