After an absence of thirty years, Fernando Vallejo returns to Medellín only to find that there's not a lot left of things the way he knew them: his parents are dead and the drug kings are spreading terror with their gangs of thugs. At a gay brothel he meets Alexis, a 16-year-old skid-row denizen who belongs to these paid assassins who are in turn murdered by other kids with no future. Love grows between them, a love with no future, condemned from the very beginning by their surrounding reality. When Alexis is killed, Fernando desperately wanders the street until finding another boy like him, of the same age and with a similar criminal background. A new love story starts for Fernando.