Bilbao, 1980. Sullen thirty-year-old Charli works as right-hand-man to a shady businessman of Portuguese origin, Oliveira, in a climate of corruption and terrorism. Alarmed at a wave of threats and assaults, Oliveira's decision to put his teenage daughter, Marta, under Charli's protection, is followed by a series of complications: love arrives unasked, the violence engenders more violence, friends aren't what they seem to be and money changes hands.