Friends since University over fifteen years ago, when they shared all sorts of great hopes and dreams, Santiago, Marta and Carlos still meet once a month for lunch although their lives have gone completely different ways. At one of these meals, Carlos asks Santiago and Marta to lend him four million pesetas each to get his computer business back on its feet. Months go by and Carlos is unable to pay them back. Santiago and Marta assure him it doesn't matter. But the truth is their lives have changed since the day of the famous meal: money has corrupted not only the ideals of their youth, but even worse, their friendship.