David is a sensitive, daydreaming, poetical introvert of a teenager with a vast interior world who is suddenly hit by the force of reality. He discovers that his baker shop owning parents are not precisely the best he could have had. He discovers failure for the first time. He discovers that sex isn't the most romantic thing in the world. He discovers that he's more of a loser than a winner, that he was born to support Atlético and not Real Madrid. And above all he discovers his schoolmate, Gloria. In the course of first love almost everyone falls for the same girl. This is the story of the guy who doesn't get the woman he wants.