The film has three main characters: two mature friends, Rosa (a divorcee artist no longer able to paint), Jaime (an actor born like her under the sign of Sagittarius), and young Juan, an initially cocky fast-food delivery man who turns into sad case of human trash. These three lead the action, centered on the love affairs between Rosa and Juan and that of Jaime with a mysterious young man named Rafa. But a series of characters start weaving around their lives an alternately comical and tragic spider's web moved by both hazard and desire. They all have the same goal: to fill their lives in the throbbing and halfbred emptiness of a Madrid that could hold the entire human horoscope.