The life of two 17-year-olds is governed by their hormones, their friendship and their hankering to become adults. One public holiday afternoon with their families they meet Luisa, a 28-year-old Spanish girl on whom they flirtatiously lavish the style and witticism typical of kids their age. Between jokes, they invite her on a trip to the imaginary beach they call the Boca del Cielo. Luisa gently ignores them, they all go their own ways and everything seems to have been forgotten. But, on receiving devastating news, Luisa's need for a change of life sends her looking for the boys to accept their offer. The three set out on a journey that will have a tremendous influence on their lives, in which innocence, sexuality and friendship will clash with one another.