Married to Nakla and Gamra, who have failed to bear him children, the aging Brahim decides to marry Fadah, a beautiful, healthy twenty-year-old woman, hoping a third wife will provide him with an heir. Forced to marry Brahim, Fadah joins the other two wives in a household cut off from the rest of the world. Under no condition can the women leave the house. Only Brahim has contact with the community... Until the day he hires a young man, Hemna, to do work on the property. A few months later, Fadah shows all the signs of a pregnant woman.