Arrested for dealing in hashish, Yann, Céline and Léna are sentenced to 4 months in prison plus the prohibition of staying in Paris or its region for a period of two years, during which they have to resume an ordinary social life: they've got to find a job, a place to stay... They move into a village in the region of Corrèze where they have to obey the judge's orders. They've got to prove that they've changed and that they are fit to rejoin society.