Jim Doyle is a maths genius searching for a formula that can predict future stock market crashes. The potential in his software fires the imagination and greed of Simon O'Reilly, Centabank's CEO, who's freewheeling management style and negative performance are under attack. O'Reilly lures Jim to work for his company, where, with endless money and resources to play with, Jim perfects his theory, assuring Simon that they will have total market domination in a single day. The witching hour on 25th October finally triggers the biggest stock market crash ever and Jim launches his ballistic disc with Centabank's future in his hands.