Although the Danish couple Kamilla and Henrik have come to Las Vegas to get married, she gets second thoughts half way through the ceremony and hot-foots it out of the place, catapulting herself onto the back of Rock's motorbike in the doing. Abandoned by the biker in Los Angeles and convincing Henrik to pick her up, Kamilla jumps at another chance to move on before he gets there. This second flight leads to her kidnap, from which she is once again freed by Rock, who just happens to be in the right place at the right time. Embarking on a journey towards San Francisco and Seattle, Kamilla gradually seems to discover the reason for Rock's voyage and its perilous goal.