Young Anne lives in her own apartment in a large city where she searches for love despite not knowing what it is. Four men cross the girl's path and leave their marks on her life. Her existence in the city is a reflection on being lonely in a crowd, of being motionless in movement. But Anne wants to escape. And in her heart a silent storm rages.