In a modest house in suburban America, Paul Gold lies in a coma, nursed by his mother, Esther, who dutifully tends to him day and night, so distancing herself from her husband Howard and teenage daughter Julie. Annette Jennings, in the midst of a messy divorce, tries to keep herself and her two children functioning normally on a swiftly dwindling budget. Meanwhile, after years dedicated to his job, Jim Train realizes that his family, headed by his efficient wife Susan, functions just fine without him. Helen Christianson, bored by her husband and the banalities of her life, has secretly begun looking for something or someone to bring her back to life. Tending to the local yard work is Randy, friendly on the surface, but harbouring dark secrets that will soon come boiling to the surface. Over the course of four days, the intertwined worlds of the Golds, the Trains, the Christiansons and the Jennings will collide with the past.