Midnight in Beijing. Hitting a man with her car, the woman at the wheel panics and drives off. But there was a witness, a photographer who has secretly been taking pictures of the hit-and-run driver, the beautiful model Meng Xing. The photographer, Kangping, doesn't know that the man paying him to take these photographs is the model's husband, and she dosn't know that she is being spied on. The photographer takes the injured man to the hospital, but doesn't report the girl. Without talking directly to Meng Xing, Kangping tries to help her to accept her responsibility. Gradually his message gets through. Meng Xing gives herself up. Having changed her fashionable dress for a prisoner's uniform, she finally achieves peace of mind, displaying the most beautiful of smiles: the ?butterfly smile?.